dimarts, 3 de desembre del 2013

Autoavaluació

Durant aquest semestre que hem estat treballant el blog individualment i la wiki en grup, he pogut aprendre a utilitzar diferents recursos que ofereix la web 2.0 i fins i tot profunditzar en alguns que ja coneixia. 

Pel que fa als blogs, ja havia treballat anteriorment en un, tot i que de manera diferent. Aquest és doncs, el tercer blog que faig. El primer el vaig fer a l'assignatura d'informàtica, on vam treballar diferents possibilitats que podem incloure en un blog, però de manera generalitzada. El segon el vaig fer per voluntat pròpia, simplement per compartir tot allò que sentia. I aquest, l'últim fins al moment, m'ha servit per aprendre sobre les noves tecnologies i per aprendre a treballar en un blog.

Per altra banda, pel que fa a les wikis, per mi era tot un concepte i una eina desconeguda, ja que n'havia sentit a parlar, però mai havia treballat en una. Alhora he descobert què era i quins recursos m'ofereix, a part de tot el que es pot treballar per donar un valor afegit a la teva wiki. 

Crec que la pràctica d'aquestes dues eines, juntament amb tot el que hem treballat a classe (llenguatge visual, codificació QR...) em poden servir per ensenyar-ho a aquelles persones que cregui convenient, a part de tenir la possibilitat de difondre i publicar informació que cregui d'interès de manera ràpida i sense entrebancs. 

Amb els vídeos i textos que hem anat treballant, hem pogut profunditzar més en les noves tecnologies aplicades a l'educació i treballar en grup m'ha ensenyat a conèixer noves maneres de fer i d'actuar, i a la vegada, a conèixer més a algunes persones, aprendre com treballen i sobretot, aprendre d'elles.

Des del meu punt de vista, m'hauria agradat que haguéssim treballat una mica més l'aplicació en la pròpia educació de totes les eines i recursos.. D'altra banda però, el que potser no he trobat massa adient són els recursos audiovisuals, tot i que m'ha agradat molt treballar-ho per conèixer més sobre el tema. 

Potser el que he fet millor són els anàlisis d'escenes de pel·lícules i anuncis, treballar els recursos audiovisuals, i el que menys les reflexions hem anat fent. Hauria d'haver treballat una mica més amb aquestes entrades, documentant-me més sobre el tema. Tot i això he treballat fort per aconseguir, com a resultat, aquest blog i la wiki. 

1 comentari:

  1. Aida, si és possible, intenta justificar l'escrit, és més agradable a la vista. Pel demés, tot perfecte!!!!

    ResponElimina